Gratis Bio

Jag älskar såna sidor där man samlar poäng, men många har visat sig vara oseriösa tyvärr. Men då fann jag Gratisbio , och där gick det snabbt att få presentkort bara genom att kolla på hemsidor, värva vänner osv :) 
Fick mitt första presentkort i fredags, snacka om man blev glad! Just nu är det bara Gratis bio som jag håller mig till :) Nu samlar man till nästa presentkort, får nog bli en biobiljett för att se Sex and the city! :)

Så satsa inte tid på onödiga sidor, utan bli medlem här på kära Gratisbio!  



Puss på Gratis Bio!

Kommentarer
Postat av: Anonym

är medlem där med :)

2010-08-08 @ 14:05:43
URL: http://JenniesB.blog.se
Postat av: Anna

Du har rätt.. Var medlem i Gratismode, så stängde dem ner sidan! Samt Gratismakeup vilket tar snarare ett halvår för få presentkort. Så jag håller mig till GratisBio med! Skönt att en sida är iallafall seriös.



Mvh Anna

2010-08-08 @ 14:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0