Bloggpaus

Tja! Tog liten bloggpaus igen, hehe. Ledig från skolan idag så det blir nog bara softa och kanske fika :)
Hämtade min Odd molly jacka men den var för stor :( storlek 1 är visst 36, fan.. Har beställt i storlek 0 så nu får jag hålla tummarna.

Bjuder på bilder som togs under min stoora bloggpaus, here you go!


Jag köpte nya cowboy skor från din sko som jag stolt visade.


Ego bild hehe


Lekte med min fina marsvin, Bobbo


Tog typ tusen ego bilder..


Nyvaken och arg! ser dock ut så varje morgon när jag måste vakna tidigt till skolan, huhu..


Köpte Blondinbellas tröja, Classifield. Superskööööön


Köpte finfina högklackade skor på typ 14 cm, måste vänja mig dock.


Åkte runt i olika städer


Var på en födelsedagfest


Ps. jag ska byta domän namn snart. pinsamt med missguccie.... liksom.. no comment

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0